سایت تفریحی و سرگرمی | فان تی وی

FunTv.Blog.Ir
کلمات کلیدی

تصاویر خنده دار جدید

عکس های خنده دار

گالری عکس های خنده دار 94

مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر

مجموعه بازی های سگا برای کامپیوتر

دانلود مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر

دانلود قسمتهای سری جدید برنامه خندوانه ۹۴ به صورت کامل

دانلود سری دوم برنامه‌ تلویزیونی خندوانه

دانلود سری جدید برنامه‌ خندوانه

دانلود رایگان فصل دوم برنامه‌ خندوانه شبکه نسیم با لینک مستقیم

نمونه لباس مجلسی جدید

مدل لباس مجلسی ۲۰۱۵

لباس نامزدی صورتی

لباس نامزدی جدید

لباس مجلسی ۲۰۱۵

لباس مجلسی ترکی ۲۰۱۵ گیپور و بلند

لباس مجلسی ترکی ۲۰۱۵

شیک ترین مدل لباس ترک

جدیدترین مدل لباس مجلسی ترکی ۲۰۱۵

جدیدترین مدل لباس مجلسی ترکی

۱۵ راه برای آب کردن چربی شکم

ساده ترین روش برای کوچک کردن شکم

روش های ساده برای آب کردن شکم

راه هایی سریع برای کوچک کردن شکم

بهترین روش برای آب کردن چربی شکم و کمر و پهلو

بهترین راه برای آب کردن چربی شکم و پهلو

آب کردن چربی شکم

مدل مانتو شیک جدید 94

مجموعه مدل مانتو ۹۴ زنانه و دخترانه شیک و زیبا از برند

مجموعه مدل مانتو ۹۴

آخرین نظرات

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و احساسی ۱۳ مهر ۱۳۹۴

جدیدترین اس ام اس و پیامک های عاشقانه و احساسی ۱۳ مهر ۱۳۹۴

جملات و دل نوشته های احساسی و SMS های عشقولانه

5555


در سکوت شب تنها نشسته ام.انجایی که همیشه محلی بود برای
برای نشستن و فکر کردن به کسانی که ارزو داشتم به من فکر
کنند.تنها صدایی که میشنوم صدای بادی است که ناله میکند
برایم اواز دل نشین است صدایی که همه از ان هراسان اند
احساس میکنم درد باد را متوجه میشوم….
به هر طرف میرود تا همزبانی پیدا کند اما…هم صدایی
برای او نمانده….

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

روحم مےخواهد برود ۱گوشہ بنشیند.
پشتش را بہ دنیا کند
پاهایش را بغل بگیرد و بلند بگوید:
من دیگر بازے نمےکنم..

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

همره باد سر پاییزی سرنوشت من و و تو گشته جدا
رهسپاری عشق من اکنون میسپارم تو را به دست خدا . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

پاییز را دوست دارم
بخاطر شب های سرد و طولانی اش
بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام
بخاطر پیاده روی های شبانه ام
بخاطر بغض های سنگین انتظار
بخاطر اشک های بی صدایم
بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

تو می دانی آنها که از چشم می افتند،
دقیقا کجا می افتند…؟! به دنبال خــــــــودم می گردم!!!

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

زندگی را به بهانه خواب
خواب را به بهانه درد
درد را به بهانه تو فراموش کردم
حال خود قضاوت کن که از من چه ماند
جز تویی که وقت و بی وقت من را انکار می کنی

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

پاییز فصل رسیدن انارهای سرخ است
و انار چه دل خونی دارد از رسیدن . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

پاییز منم که هر روز چهره ی زردم را
با سیلی دروغهایت سرخ می کنم
تا هرگز نفهمی آنکه بهار سبزم را
به خزان نشاند تو بودی . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

دلم کسی را می خواهــــد
که هر شب به من بگوید دوستــــت دارم
و هر روز آنرا ثـــــابت کند…!!

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

هی پاییز… ابرهایت را زود بفرست
شستن این گرد غم از دل من چندین پاییز باران میخواهد . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

شیشۀ نازک احساس مرا دست نزن!
چِندشم می شود از لکۀ انگشت دروغ…!!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد…
کو کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

تو بردی… همه هورا کشیدند…
حالا پایت را از روی خرده های دلم بردار… کافیست…

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

غم انگیز است پاییز و غم انگیزتر وقتی تو باشی و
من برگ‌ها را با خیالَت تنها قدم بزنم . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

بیــشتـریـن ضــربــه هـــا همیشه واسه بهــتـریـن آدمـــا بوده!
واسـه خــــــوبــــــیـ هاتــــون، حـــد بــــزاریــــد!!

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست
حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست
مهرت قشنگ، پاییزت مبارک . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

هروقت در فریب دادن کسی موفق شدی
به این فکر نکن که اون چقدراحمق بوده
به این فکر باش که اون چقدر به تو اعتماد داشته

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

تنهایی نامِ دیگر پاییز است
هرچه عمیق‌تر برگ‌ریزانِ خاطره‌هاتْ بیش‌تر . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

بی قراری هایم، پاییز می خواهد
از چشم های عاشقم نگاهت را از من نگیر
این پاییز را عاشقم باش، لطفاً . . .

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

احساسم را به دار آویختم
منطقم را به گلوله بستم
لعنت به هر دو که عمری بازی ام دادند
دیگر بس است می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم…!

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

از پاییز مهرش برای تو
برگ ریزش برای من
پاییز مبارک

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

جلوی آینه قدی می ایستم و از تک تک اعضائم بخاطر این اوضاعم …
عذر خواهی میکنم!!!

پیامک های عاشقانه 19 اسفند 93

باز هـــــم خیال تو مرا “برداشــــت”
کجا می‌‌برد نمیدانم!
آهــــای نارفیق …
بازی ات که تمـــــــــام شد مرا دوباره
با همین لباس بی‌ قــــــــراری دیدن دوباره ات
بر سر شعر‌هـــــــــــایم بنشان!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
مهران اصغری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی