سایت تفریحی و سرگرمی | فان تی وی

FunTv.Blog.Ir
کلمات کلیدی

تصاویر خنده دار جدید

عکس های خنده دار

گالری عکس های خنده دار 94

مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر

مجموعه بازی های سگا برای کامپیوتر

دانلود مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر

دانلود قسمتهای سری جدید برنامه خندوانه ۹۴ به صورت کامل

دانلود سری دوم برنامه‌ تلویزیونی خندوانه

دانلود سری جدید برنامه‌ خندوانه

دانلود رایگان فصل دوم برنامه‌ خندوانه شبکه نسیم با لینک مستقیم

نمونه لباس مجلسی جدید

مدل لباس مجلسی ۲۰۱۵

لباس نامزدی صورتی

لباس نامزدی جدید

لباس مجلسی ۲۰۱۵

لباس مجلسی ترکی ۲۰۱۵ گیپور و بلند

لباس مجلسی ترکی ۲۰۱۵

شیک ترین مدل لباس ترک

جدیدترین مدل لباس مجلسی ترکی ۲۰۱۵

جدیدترین مدل لباس مجلسی ترکی

۱۵ راه برای آب کردن چربی شکم

ساده ترین روش برای کوچک کردن شکم

روش های ساده برای آب کردن شکم

راه هایی سریع برای کوچک کردن شکم

بهترین روش برای آب کردن چربی شکم و کمر و پهلو

بهترین راه برای آب کردن چربی شکم و پهلو

آب کردن چربی شکم

مدل مانتو شیک جدید 94

مجموعه مدل مانتو ۹۴ زنانه و دخترانه شیک و زیبا از برند

مجموعه مدل مانتو ۹۴

آخرین نظرات

جدیدترین اس ام اس و پیامک های طنز و جوک

استاتوس های خنده دار و سرکاری جدید

لطیفه بامزه، پیامک های سرکاری و شوخی های باحال

پیامک خنده دار و جوک

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

دیروز از یه افغانیه پرسیدم ببخشین ساعت چنده؟
گفت یَک رُبع گوریز کَردَه از پنچ.
.
.
.
تا دو ساعت بعد داشتم فکر میکردم
که بفهمم گوریز به عقب داشته یا به جلو!
زبون نیست که رمز گاو صندوقه

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

آره…. بی ریام
ولى ریا نشه آرزوى خیلیام :D
زر زدم … هیچکى منو نمیخواد! :(

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

بهترین قسمت رفتن به کوهنوردی در صبح
اون لحظه ایه که…..
بیدار میشی و میبینی خواب موندی …

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

رفتم سوپری دیدم جلو مغازه نوشته اینجا مجهز به دوربین مدار بسته است
گفتم: این دوربین مدار بسته کجاس؟
اشاره به قاب بالای سرش کرد که دیدم نوشته الله
و گفت: این بهترین دوربین مدار بسته دنیاست
خیلی حرفش تاثیرگذاربود
همینجوری که اشک میریختم چند تا چیپس دزدیدم

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

تبلیغات ماست به زودی . . .
این ماست واس ماس
یعنی ساختش از ماس
شیرش هم از گاو ماس
کارخونش هم از بابایی ماس
نوش جون شماو ماس
ماست واس ماس

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

این که میگن حالا که رسید به سبزه هرچی بگی می ارزه!

فقط شامل گوجه سبزه

و الا ما هم سبزه فوقش با باقالی یه قیمت باشیم!

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

بچه شش ساله رو دیدم با موبایلش با دوستش حرف میزد:
تو فردا نمیای مهد؟؟
من حتما میرم راستی اون یکی خطم رو پاک کن این شماره رو سیو کن!!!

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

این فیلم خارجیارو دیدین؟
بچه که خوابش میبره مادرش میاد آروم یه پتو میکشه روش
یه بوس کوچولوش میکنه میره…
حالا من که خوابم میبرد مادرم یه لحاف کرسیه ۲۰۰ کیلویو
از ارتفاع ۲ متری زارت مینداخت روم
پشت بندشم بابام که مثلا حواسش نبود پامو لقد میکرد
بعد که من مثل جن زده ها میپریدم!
دوتائی با هم میخندیدن میگفتن:

پدر سوخته الکی خودشو به خواب زده بود!

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

این همه پولی که دادم روزنامه خریدم تا کار پیدا کنم!
اگه جمعشون کرده بودم الان برج العربی رو خریده بودم

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

آقا افرادی که به پینی سیلین حساسیت دارن
از خوشبخت ترین آدم های روی زمین ان…..
والا!!!!!

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

هر کسی باید تو زندگیش یه نفر رو داشته باشه که

وقتی نگاش میکنه دلش یه جوری بشه…..
.
.
.
من به گوجه سبز یه همچین حسی دارم

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

من دو میلیون داشتم سه میلیون هم قرض کردم رفتم زن گرفتم
پسر خاله من هم دو میلیون داشت اون رفت یه گاو خرید
الان من سی میلیون بدهی دارم
پسر خالم گاوداری زده…
از سری خاطرات یک متاهل :D

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

خانوما پیشآپـیش روز مـعلــم رو بهتون تبریـک میگم
حــتما که نبـآید “مـعلم” باشیـد!!
همینکـه شیــطووون رو درس میدیـن کافـیه ;)

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

اولین کشتی حامل جوراب از چین به سمت ایران حرکت کرد.
پیشاپیش روز مرد مبارک

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

پسره ﻗﻴﺎﻓﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﺁﺩﺍﻣﺴﻴﻪ ﻛﻪ ﺷﺘﺮ ﺟﻮﻳﺪﻩ
ﺑﻌﺪ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻣﺪﻡ،،،
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﻗﻠﺒﺎﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ …
یعنی گوسفند ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺍﻳﻨﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ گاو ﺑﻮﺩ.

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

ریشُ سیبیل گذاشتم بابام گفت این چه کاریه شبیه ابوبکر بغدادی شدی!

زدمشون الان میگه:

خاک تو سرت شبیه خواجه های حرمسرا سلطان سلیمان شدی

کولر که نیس فعلا نمیدونه به چی گیر بده

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻦ ﻭﺍﺱ ﻣﺎﺱ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻠﺶ ﻣﺎﺱ ﻣﺎﺱ،
ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯿﻦ ﮐﻪ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺁﺥ ﺁﺥ ﺁﺧﺨﺨﺨﺦ ﺣﺴﺎﺱ ﻧﺸﻮ ﺣﺴﺎﺱ ﻧﺸﻮ
۲ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺁﻣﭙﺎﺱ
۸ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻭﮔﻔﺘﯽ ﯾﻌﻨﯿﯿﯿﯿﯿﯽ ﭼﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ؟؟؟
ﻭ ﯾﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﻧﺎﺩﺭﻡ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ۱۴ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﻧﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ﻏﻼﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻡ

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسیشون:
آخی… یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره دوستت دارم
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسیشون:
ببین خواهرت چقدر داره ضایع میرقصه
شلوار پسر عموت داره میافته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه اش نشسته داره غیبت میکنه
از خودت و خانواده ات متنفرم…

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

مرد اونیه که وقتی باهاش قهرمیکنی
و میگی دیگه نمیخوام صداتوبشنوم،
یه ساعت بعد بهت اس بده و بگه:
میشه تلفنتو جواب بدی؟؟ قول میدم حرف نزنم،
فقط میخوام صدای نفساتو گوش کنم…!!!
برگرفته از داستان تخیلی “خفاش ها ماکارونی میخورند”

:lol: :lol: :lol:

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

ما بالاخره نفهمیدیم فضای مجازیه یا باغ وحش؟!
هرکیو میبینی یا گرگه یا عقابه  یا شیر  یا پلنگ یا سگ
یه سریام که شاخن
آقا برید کنار من رد شم چخه چخه

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

پسره قیافش یه جوریه که ﻣﮕﺲ ﺑﺎ ﻭﺳﺎﻃﺖ ریش سفیدای فامیل ﺭﻭﺵ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺍسمشو ﺗﻮی پرﻭﻓﺎیلش ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ: سارق ﺩِﻟﻬﺎ

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

مخاطب خاصم بهم میگه اگه بد هیکل و زشت بودم بازم باهام میموندی؟
گفتم آره عزیزم. گفت: واقعا؟
گفتم مگه نمیبینی الان موندم.
سه روزه گوشیشو جواب نمیده ینی ناراحت شده؟
خب راست گفتم که اون دنیا نرم جهنم

Doostiha

زندگی به من آموخت به کسی که از خودم ضعیف تر است رحم کنم
و به کسی که از من قوی تر است فحش بدم و فرار کنم
قویه خووووو میزنه پر پرم میکنه :D

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

داشتم با دختره چت میکردم
اسم پروفایلش Sag har بود…
گفتم بچه کجایی سگ هار؟!
هر چی از دهنش در اومد بارم کرد…
نگو اسمش ساغر بوده :D

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

ﯾــﻪ ﻫــﻤــﺴــﺎﯾـﻪ هـم جـدیـدا ﺑـﻬـﻤـﻮﻥ ﺍﺿـﺎﻓـﻪ ﺷـﺪﻩ
ﯾـﻪ ﺩﺧـﺘـﺮ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﺳـﻤـﺶ ﻋـﺴـﻠـﻪ؛
ﺍﻣـﺎ قـشـنـگ ﻧـﮕـﺎﺵ ﮐـﻪ ﻣـﯿـﮑـﻨﯽ
ﺑـﯿـﺸـﺘـﺮ ﺷـﺒـﯿـﻪ ﭘﻨﯿﺮﻩ!!!
ﻟـﻄـﻔـﺎ تـو اسـم گـذاری بـچـه هـاتـون دقـت کـنـید :lol:

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

پشت سر یه مرد موفق یه زن خوشکل هست،
پشت سر زن خوشکل یه مرد توانمنده،
پشت سر مرد توانمند یه زن سن بالا
و پشت سر زن سن بالا یه دختر زیبا روی هست،
پشت سر دختر زیبا روی من هستم،
پشت سر من هم یکی زنبیل گذاشته رفته…
.
.
.
ببخشید تو صف نون سنگکی ام حوصله ام سر رفته بود
گفتم دوستان رو معرفی کنم خدمتتون.

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

یکی از کاربردهای وایبر اینه که
قیافه تک تک مزاحم تلفونیامو ک سیو کرده بودم دیدم…
لامصبا بعضیاشون مراحم بودن!

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

گلابی کیست؟
گلابی آدمی است که ۳ ساعت با او درد دل می کنی
بعد می گه: ”چی بگم والله باز خودت بهتر میدونی!”

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری
بدان یک جا یک کرمی ریخته ای
الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست!

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

نامه اعتراض آمیز جمعی از پزشکان به رییس صدا و سیما
در اعتراض به سریال در حاشیه
.
.
.
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓ

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

دختره اومده پی وی میگه:
یکی زیر پستم بهم فحش داد میشه بیای فحشش بدی؟
میگم چرا خودت فحشش نمیدی؟!!
میگه: نمیشه! میگم چرا؟!!
میگه آخه من که مث تو بی ادب و بیشعور نیستم!!!؟؟؟ :|

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

مرگ موش
طناب دار
قرص خواب
پرش از بلندی
رفتن زیر قطار
همه راه های خودکشی اند……
اما……!!!!
همه ما شوهرکردن را انتخاب میکنیم..
مرگی آرام، مطمئن، تضمینی و تدریجی
پیشاپیش روزشون مال خودشون

اس ام اس جدید خنده دار و جوک های جدید اردیبهشت ماه 94

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
مهران اصغری

نظرات  (۲)

۰۵ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۴ cheap car insurance
ma ce l obbligo di trasferta io lavoro una una fabbrica che nn effettua un lavoro di servizi in giro tipo assistenze ecc.ecc. sono un operaio io di farmi 2000km ogni volta nn ho voglia ne me la sento posso rifiutarmi di andare all estero?
Hey Katy...I'm in the ATWQB and Old Red Barn Quilt A Long tooooo...as well as CrazyMomQuilts Block A Day!! Small world, huh! LOVE, LOVE, LOVE your paper pieced tree block!...I saw that pattern, your colors and fabrics are wonderful! I just finished my Old Red Barn Quilt and posted to Flickr group. Also, just joined your giywHeav...aappy day to you!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی